питър панови облаци

На Ради
честит рожден ден (:


И струва ми се, че за теб изчерпах
аз всички думи, багри и окраски.
Но не защото ти на тях си бедна -
аз просто нямам толкова в запаса.
Не мога тебе просто да описвам
със думи кратки като 'слънце', 'вятър'..
На мен ми трябват страшно много листи
и сто пиеси.. и безброй театри..
и сцени, във които да успея
поне отчасти тебе да опиша.
Не се стремя да правя епопея
или да търся тайнствен смисъл
на всички облаци на Питър Пан.
Аз не тълкувам вечните поляни.
не търся смисъл. Просто знам,
че ти чрез мойте думи ще останеш
отдавна след като звездите ни умрат,
отдавна след като със теб ни няма -
защото думите ми никога не спят.
Защото част от тебе ще остане.
И вятърът ще шепне твойто име.
И слънцето ще грее в теб, когато
навън навярно ще е адска зима.

Защото ти ще бъдеш топло лято.

28.04.09г.
21:30

0 dandelions:

Публикуване на коментар